KURVS<3


Jag älskar kivnnor med kurvor och som står för sina kurvor. Hlet underbart .Själv har man inga men försöker!:) Man måste lära sig älska sin kropp hur den är ser ut!

Jennifer Lopez: ''Den här Size 0-trenden är helt sjuk! Vem vill se ut som en pojke i kroppen? Kurvor är kvinnligt också snyggt. Sluta hetsa dig själv!''
Beyoncé Knowles: ''Jag är kurvor, jag är en kvinna. Jag är jättenöjd med min kropp. Det var det hemskaste som fanns när jag bantade för Dreamgirls. Jag ska aldrig mer banta!''
Alicia Keys: ''Jag har en jävla stor rumpa, jag vet, men jag bara älskar mina ben. Du måste älska det du har!
Mel C: ''Den här Size 0-trenden är helt fruktansvärd. Det är så himla löjligt.''
America Fererra: ''Det är hemskt att folk tittar på Eva Longoria och Mischa Barton och tycker dom är kurviga. Det är dom inte alls! Dom är hur smala som helst. Titta på mig; jag är kurvig!''

Women i like <3

Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback