Joss olika frisyrer!

79855-211

nu har jag tagit fram en ny tjej med olika frisyrer genom åren! förut var det mischa, nu är det min idol joss stone :) joss har en ny stil nu och här ska jag skriva lite om varje bild:
1. senaste bilden från joss. hon har rosa-lila nyanser i det platta håret, med en våfflad slinga. jag tycker inte detta var fint! vad tycker du?
2. detta var för längesen med joss gamla stil. jag tycker hon är jättefin här. men hade det inte varit för sminket tror jag inte att jag hade tyckt frisyren var fin. platt, uppklippt, lagom långt och mörkblondt. ja, fint eller :) ?
3. joss i början av karriären när håret är lite halvlångt och lockigt. mycket spray ser det ut att vara där i burret. jag tycker personligheten sådär.
4. joss med nya stilen och denna tycker jag är den bästa utav hennes ''vågade'' färger. mörkbrunt med en smula lila i. långt och vågigt och fint.
5. här har hon krulligt hår i en vit basker. outfiten tycker jag är mkt cool, och håret ger mig en höstkänsla att längta till :)
5. om du vill känna igen joss ''scen-image'' är det 2 saker du ska titta efter, och det är 1. hon har alltid en sjal runt mickstativet och 2. hon är alltid barfota. här tar hon av sig sina klackskor. ''jag vill ju inte ramla, alltså'' har hon sagt.
6. krulligt hår i lila-rosa nyans. eller första look med nya skivan. skrikiga färger och joss ser ut som en discodrottning!
7. längesen. ser ut som en prinesessa med nyblonderat hår och långa lockar. lite för flickigt för joss tror jag, men visst är hon söt :)

Vilket är din favoritfrisyr på Joss?

Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback