Jessica Alba!


Jessica Alba är en jättevacker tjej, men jag vet inte vad jag tycker här. Jag tycker inte att hon ska hålla sig till rött läppstift, även fast hon är fin i det. Hon mycket äldre ut tycker jag. Men det är klart; hon vill säkert ändra sig lite och inte vara den där sexiga tjejen jämt.

Jessica har haft många olika frisyrer. Blond page och långt, brunt. Jag gillar henne bäst i det långa, det får mig att tänka på Jessica Alba. Det korta är också fint, men inte riktigt hon.

Nu har hon ju gjort sluta med sin kille Cash Warren- över telefon! ''Jag är inte kär i dig längre'', sa hon. Sedan fick Cash ta sina saker från villan i Los Angeles och flytta. Paret var på Eva Longorias bröllop och Jessica blev så sugen på att gifta sig.
- Hon har väntat i 2 och ett halv år på att Cash ska fria, men han gör det  aldrig. Jessica är redo, Cash inte, säger en källa.
Men nu säger deras vänner att dom ska reda ut alling  och gå tillbaka till varandra. Ja, det hoppas jag verkligen, dom är ju så snygga ihop. :)

Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback