JAPSI


Som några av er kanske, inte, vet inte, VET så har jag en tidning som heter JAPSI, tillsammans med min bästis Ida :) Vi skriver om kändisar, mode och skönhet. Musik också, ja :) Här har jag tagit kort på lite artiklar/omslag på min kamera, så man kanske inte ser så bra, men men,,


Detta är nummer 8 med Scarlett Johansson på omslaget. Vi har alltid en special i varje nummer och här hade vi ''Kläder-special''.


Nummer 9 med Natalie Portman. I detta nummer blev det ''Gala-special''. :)


Detta är senaste numret, nummer 10 med Mischa Barton på omslaget. Specialen är ''Sommar-special''. Här firade vi 10årsjublileum så då hade vi lite Vegetarisk afton-kväll med våra familjer :) Det var mys!
Bilden bredvid är en artikel jag skrivit om Halle Berry, just nu aktuell med filmen The perfect Stranger.

Här är några av mina senaste artiklar, som ska platsa in i nummer 11. Där kommer Eva Longoria pryda omslaget :)

Tyck gärna till vad ni tycker om artiklarna och omslaget, allt från himmel och jord, och säg gärna till om jag ska lägga in mer artiklar/omslag :)

Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback