Jag

Jag älskar frågor och för dom som kanske läser min blogg och undrar vem jag är, kommer lite frågor och svar om mig här. Jag har svarat själv och är så ärlig som möjligt :) Detta är Julia:

Personlighet: Jättekonstig
Hårfärg: Mörkblond, ljusbrun
Ögonfärg: Blå
Förebilder: Olika sidor hos olika människor. Min pappa för att han och jag är typ samma person, Filip och Fredrik för att dom är smarta men behöver inte visa det, utan är roliga och knäppa, Laleh, för att hon skiter i andra och skapar, Mormor, för att hon är mysig och tar alltid hand om alla, Mamma, för att hon alltid stället upp och bryr sig, Amanda, för att hon alltid är så glad, Ida, för att hon är duktig på att göra artiklar och är rolig, Bridget Jones, för att hon bara är världens underbaraste personm.m.
Intressen: Musik, gillar verkligen ALL musik, gör egna låtar ibland, Måla, gillar att skissa och skriva ord till, Film, älskar att gå på bio och kolla på film, Kompisar, ibland är jag en väldigt ensam människa, men för det mesta är jag med kompisar, och det älskar jag, Shoppa, jag gillar att shoppa allt möjligt; kläder, musik, film, smink, Dansa, jag älskar att dansa, Artiklar, har en tidning med Ida och skriver artiklar, det bästa som finns! m.m.
Favoritmat: Tacos, pizza, kinamat, grillat, kyckling, fläskfilé. mkt mkt! Jag ääälskar mat! Jag äter hellre en god middag är massa godis och efterrätt och sånt.
Favoritdryck: Juice, Coca Cola och Vichy Neaveau
Favoritartister: Laleh, Salem al Fakir, Joss Stone, Amy Winhouse, Stevie Wonder, Christina Aguilera, Alicia Keys, Prince, Lily Allen, Michael Jackson, Al Jerreau + många mer..
Favoritfilm: Hmm.. många! Bridget Jones, Titanic, Selena, Dreamgirls.. Gillar mkt musikfilmer <3
Favoritskiva: Lalehs, men just nu är det Amy Winehouse.
Älskar: Bra människor, god mat, bra musik, dansa, umgås, prata, skratta, berätta för folk hur bra dom är
Hatar: Människor som inte delar med sig, egoister, pedofiler

Lite om mig!:) tack och puss



Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback