Jag är inte perfekt

Så trött på allt snack, om att bara vara lack
Så jävla deprimerad på att allting är så felat
Cool hit och snygg dit
Är det det enda, att ha en snygg ända?
Risk för att låta Miss Perfekt som talar
Men vad fasiken, ska vi låta andras åsikter dala?
Kom igen, det är verklighet!
Måste alla vara poppis
Jag ser ut som loppis
Och är inte jävlarns het! 

Jag är inte perfekt
Jag är inte någon skönhet
Jag har min egna dialekt
Är mig själv, räcker inte det?
Så trött på att bara acceptera en sida
En jävla sida
Som får mig att lida! 

Jag har kompisar som bara bryr som att se bra ut
Men måste man ha tuttar som bara putar ut?
Kan inte folk bara acceptera den man är?
Istället för att tänka på allt den bär?
Jag är ung och vet inte allt i världen
Men snälla nån, jag fjäskar inte som andra för restaurangvärden!
Det måste finnas viktigare saker att bryr sig om
Som att skapa något vackert eller bara sjunga en sång! 

Jag är inte perfekt
Jag är inte någon skönhet
Jag har min egna dialekt
Är mig själv, räcker inte det?
Så trött på att bara acceptera en sida
En jävla sida
Som får mig att lida! 

Ibland blir jag ledsen, skriker och får tårar
Allt jag vill är att trycka ner alla dårar!
Ibland är jag sur och arg på allt o alla
Oj, herregud, utan smink kan du inte palla!
Killarna vill ha en snygg rumpa och nåt att ta i
Är det något att sträva efter?
För jag och vissa andra är inte byggd sån! 


Refr


hmm.. något jag rasslat ihop, är arg just nu!


Kommentarer:
Postat av: idd

fin design du fått!


Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback