JAG <3 HÖG MIDJA

79855-21479855-215
jag verkligen älskar hög midja. på kjolar är det väldigt snyggt. hittade en i en VR-tidning och gick till H&M för att kolla men dom hade den inte :/ inte i trollhättan och inte i sthlm. tråkigt :( vic beckham på bilden har en snygg kjol tycker jag. även fast det är en gammal bild är hon väldigt modern och snygg.
jag vill ha en par stuprör i hög midja och är jag var i sthlm provade jag ett par från Miss Sixty i hög midja. Det var halva priset så dom kostade bara 700 kr. jag fick köpa dom för mamma, och jag ville sååå gärna, men jag tänkte ''kommer jag använda dom?'', jag köpte dom aldrig, fan, jag ångrar mig, för det är så snyggt. men jag känner att jag aldrig skulle våga gå till skolan med dom. feg som jag är. bilden nedan, blev käääär i byxorna :)

sofi fahrman till höger där uppe i bild och hon är ju drop dead gorgeous. älskar denna outfit <3.

nej, nu ska jag upp och göra mig i ordning och göra om lite i mitt rum. har målat om min lilla hylla alldeles vit och ska sätta upp den och sätta lite grejer i den. vet inte vad än men får se :) tar kort på det sen, och på klänningen, den gråa. och på klänningen jag köpte på H&M i veckan på Torp. och lite grejer :)
vi hörs!

puss/jull

Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback