höstkläder, beauty-prdoukter m.m..

hej :)
igår la jag mig klockan 00 för jag var så himla trött och hade sådan huvudvärk. gick upp kl 10 från tvn och datorn och tog lite kort (nedan). laddade äntligen kameran :)
idag ska jag vara med Evelina. Vi nog åka och bada. Nej, inte Badhuset, det är så tråkigt där. Pappa slutar kl 2 och då ska vi nog ner till Gardesanna (en sjö). Ida har ju stuga där nere så kanske vi går och hälsar på henne :) vem vet..

Som sagt; igår tog jag ju lite bilder. Här först kommer 2 outfits som jag hittade i min röriga byrå, som jag tänkte ha till hösten då, dock med tights till.

Den randiga klänningen fick jag i juklapp Julen 2006, av mamma. Hon köpte den på Vero Moda, tror jag. Den är väldigt ''jag'' tycker jag, men man måste ha en tröja under för tröjan är så stor, men då syns tröjan igenom eftersom det är så stora öppningar för armhålorna, haha.
Den lila fick jag också av mamma i julklapp. Från Vero Moda också. Har inte använt den så mycket, den är inte riktigt ''jag''. Så mycket färg och lite för tantig för mig. Den använder jag om jag inte har något annat i garderoben, men jag känner mig så finklädd i den. Skärpet är också från Vero Moda, 99kr.

När vi var hos Lillan och Claes i fredags fick jag detta läppglanset från Make Up Store. Använder aldrig läppglans, passar inte i det, men blev glad för vi har ju inte Make Up Store-affären här i Trollhättan. :) Jag provade det och det var ganska fint, höll dock inte så länge. Det brände till på läpparna när man provade det.

Sedan blev det några kort på mig själv också..

Jag målade naglarna också igår. Rött. Målade bara över det avskavda. Har haft rött på tårna hela sommaren, och illrosa på naglarna på händerna, men nu har jag inget på händerna. Mina naglar har äntligen börjat växa och jag vill inte ha något skrikig färg nu när hösten är på G. Au naturell kör jag på nu :)

Cool or what? Läste gamla Se&Hör som jag fick av mormor och såg denna artikel. Världens längsta man! Eller det måste han ha vart i alla fall. 2.36 m! Han var tillsammans med en liten 1.68 m lång tjej. Ca 4 cm till och jag hade vart den där tjejen. Puh, jag som tycker jag är för lång :)


min byrå..
Sedan lite beauty-favoriter, eller vad det heter :) Oliv-deodorant från Apoteket. Sunsilks schampoo. Stod att det förlänger håret, jag som är så missnöjd när jag klippt eav det :/ Jennifer Lopez parfym. använder aldrig parfym men när jag hittade denna har jag den ibland :) vichys serie. bra att döda finnarna med. jag använder mest bara den till höger, orkar inte ta alla haha :P

Köpte ju Starlet i fredags med Lily Allen på. Gillade tidningen ganska mkt. Starlet är inte min favorittidning men nu är jag inne på Sigrids blogg (www.sigrid.webblogg.se) och hon skriver om mode i starlet. kul!

Lite långt inlägg men hoppas ni orkar läsa :) Ses sen eller ikväll! pusshej*
julia

Kommentarer:
Postat av: Egoina

jag måste verkligen testa makeupstores produkter! :)


Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback