High Chaparall <3

79855-427
helloj!
idag har jag och amanda & lollo inte gjort så mkt. vart på stan, ätit på max. sedan ringde deras gamla klasskompis marcus o hans kompis jimi. då pratade vi med dom och sedan träffade vi dom. vi satt på bryggan vid vattnet och pratade. sedan kom mamma och hämtade mig och vi åkte till min kusin lindas nya lägenhet. sååå mysig! jag älskar lägenheter när man flyttar hemifrån. jag vill också flytta hemifrån nuuuu och inreda och hålal på :) vi satt och fikade, jag, mamma, linda, katarina (lindas mamma, min mosterr) och matilda (min kusin) och jag tittade på en hylla där det låg 3 matböcker, typ ''pasta är gott'' eller ''kötträtter från italien''. sådana typiska inflyttningspresenter :) detta är typiskt på inflyttningsgrejer:
* Böcker som man alltid får av människor. Oftast matböcker.
* IKEA- möbler.
* Reklam och grejer med sladdar som inte kopplats ihop/upp än ligger på golvet i hallen.
* Flyttkartonger står på golvet
* I sovrummet har ''bara sängen kommit upp'', och kanske en byrå också.
* Låsen på toa har inte satts in än.
Så här är det alltid tycker jag, och så hos Linda :) haha
nej, nu ska jag upp och kolla lite snabbt på High Chaparall. köpte säsong 2 på Trestad Musik igår, första säsongen kommer in på onsdag, var slut- för att dom är ju så braaa :) haha. kollade i morse lite på det, i love!
sedan kl 21 är det Beck- Sista vittnet :) love!
jajaja, bajs-skola imorn :( orkar inte. men på onsdag åker pappa upp till sthlm och spelar in :) ska bli kul. haha
pusshej!

Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback