Grått i höst

79855-209
Grått är fint på hösten tycker jag. Eller det är ju en höstfärg, men det är så fint på allting tycker jag. Basker, stuprör, kofta, halsduk, jacka.. allt!
Här på första bilden ser ni Demi Moore i en fodral-klänning på röda mattan. Fin, eller vad säger du?
Hilary Duffs klänning är verkligen min stil! Eller jag har ju dålig koll på mig själv, haha, men fråga Ida, hon kan mig. Men jag tror det. Det är en mörkgrå nyans och en klänning som är lite så där.. oskyldigt instängd.. typ haha. nej men den är jättefin!
Kate Bosworth.. jag gillar hennes stil ibland men tycker att hon är way too smal. denna klänning är fin, men för flickig för min stil. ljusgrått är inte riktigt min melodi i höst, men visst är hon fin. Jag har en liknande klänning, eller tunika, eller tröja, som jag brukar använda på hösten. jag kan ta kort på den sen och lägga in på detta inlägg om ni vill. inte för att många kollar men ändå :) den är från gina tricot. kan kolla ifall jag kan hitta den på internet.

Vilken är din gråa favorit? :)

Kommentarer:
Postat av: idd

ja gud det måste ju bli hilary Duff :)om det nu är hon.. ser inte så bra!


Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback