frågor frågor frågor frågor :)

har du någon som du kan kalla en bästa vän? självklart :)
har du en vän som du anser sviker dig ofta? ja
senaste vännen som du skrattade tillsammans med? ... sofie tror jag :)
vem var den senaste av dina vänner som du pratade i telefon med? hmhmhmhm.. ida:)
senaste vännen du kramade? sofie.
har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? självfallet!
har du skilda föräldrar? nej, som tur är
har du halvsyskon? nej
väntar du telefonsamtal från någon nu? väntar alltid på att någon trevlig prick som ringa mig :)
brukar du lova att ringa dina vänner, och sedan inte göra det? självfallet inte.

är du kär? alltid
har du ett förhållande? no
har du blivit nobbad av någon som du haft känslor för? ja
har du nobbat någon som haft känslor för dig? ja
längsta förhållandet du haft/har? jag har haft lite ''av och på''-förhållanden, serrö :P haha
har du haft sex? not yet, no
vem sa senast att du var snygg/söt? sofie :)
vem gav du senast en komplimang till? hmm.. säkert någon till mamma
föredrar du ett förhållande eller att strula runt? förehållande helt klart.

har du något ovanligt du kan göra med din kropp, till exempel att gå ner i spagat? jag kan gå ner i spagat, sätta fötterna bakom huvudet, hmm.. jag är ganska vig så jag kan väl lite gympa-grejer och så där. kmr inte på något mer :)
vart ska du flytta, om du nu vill göra det? trvis bra som jag har det just nu, men ibland kan jag längta efter en egen lägenhet. vart vet jag inte.
vad är det pinsammaste du gjort? jag är en väldigt fruktansvärd person som gör pinsamma saker all the time!
vad är det du ångrar mest? pinsamma saker haha
vad är du mest stolt över på dig själv, insida & utsida? hmm.. har inte bra koll på mig själv så här får jag tänka... insida: gillar att ge folk komplimanger, är för det mesta ärlig, och ibland kanske lite rolig också när jag är med rätt folk, fast egentligen vet jag inte. utsida: oj, är missnöjd över mkt, men jag är fasiken stolt över min tjocka näsa!:)
super du mkt? super aldrig
vad var det senaste du hörde som du blev chockad över? hmm.. att nicole richie erkände att hon var med barn.
vilka internetsidor är du inne på mest? blogg.se och bdb.
är du bra på att laga mat? i hemkunskapen får jag alltid vara med latmaskar, så då får jag göra allting själv, så kanske där, ja, om jag inte gör något snesteg. hemma lagar jag aldrig mat, så jag vet faktiskt inte.
trivs du bäst på strand eller i vattnet? jag är i grunden en sol-tjej som gillar att ligga och läsa och sola, men ibland måååste jag bada. både och får jag nog säga där, men jag är alltid med folk som bara vill bada bada bada, så då säger jag alltid ''kan vi inte gå upp nu?'' tråkig som jag är.
vilken skiva ligger i din sterio just nu? Julias disco som pappa bränt till mig haha :)
brukar du spela den ofta? ja.. när jag är på danshumör och när jag sminkar mig på lördagar när vi ska bort = bra humör :)
vilken genre håller du dig mest till inom musiken? allt allt allt. gillar all musik.
vilken är din favoritfilm? kan inte välja sånt där, gillar så mkt. kan säga några: bridget jones dagbok, titanic, honey, dreamgirls, patrioten, notting hill, the pursuit of happiness m.m.
favoritskådespelare? ojoj, finns många bra. gillar många många..
vilka länder har du varit i? danmark, grekland, turkiet, kroatien, tyskland, italien, österrike bland annat. ska till thailand i vinter- min drömresa :)
brukar du använda mkt utropstecken när du skriver? haha, rolig fråga för förr gjorde jag det jättemkt, men nu har jag märkt att när jag läser mkt tidningar med mycket utropstecken i så blir jag så stressad. till exempel ''Nicole Richie är med barn!''. det ser så hetsig ut. jag försöker lära mig att skriva mer punkter :) <- och mer smilar.
kan du spela något instrument? kan och kan. plinkar lite på gitarren ibland :)
vad brukar du sysselsätta dig med på dagarna? skriver, ritar, datorn, dansar, musik, film, tidningar..
vad är du riktigt, riktigt bra på? kändisar och vara riktigt julia-aktig.

Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback