Bästa tidningen..?


VeckoRevyn
Jag måste säga att VeckoRevyn är min absoluta favorittidning. förra sommaren var det höjdpunkten varannan vecka att gå till ICA och köpa senaste, somriga VR-numret med kändisar, mode och skönhet, och sommartips! Efter den sommaren blev jag prenumerant och jag älskar känslan av att få en ny VR.
det har ju funnits många olika VR-redaktörer genom åren, och det har medföljt många olika ''looks''. när jag började läsa VR såg den ut så här (första bilden). det var vanlig stil, ganska mkt kändisar och roliga repotage om konstiga människor som till exempel opererat sig till katter. magasinet var kvinnligt.
sedan kom modeoraklet Ebba Von Sydow och blev redaktör och då blev tidningen mycket tjejigare med kill och sex-tips och skönhetsproduktet och träning och jobb och mode, mode och kändisar. mkt mer glossigare!
nu har ebba slutat och vi har fått en ny chefredaktör. tidningen har blivit tråkigare tycker jag. en sån som man bläddrar igenom på 10 minuter utan att läsa dom långa, jobbiga repotagen om ''anna som jobbar som polis''. jag gillar ''ebba-VR'' bäst. den passar nog mig bäst.

Cosmopolitan
Ida fick mig att börja köpa Cosmo, som man antagligen säger, efter att ha sagt att den är jättebra. jag känner att den inte är så bra som jag trott. mkt repotage som inte är min smak riktigt. men senaste numret var riktigt bra tkr jag! det är olika ggr.

Starlet
Starlet är en sådan tidning jag köper när jag har köpt alla andra. jag bläddrar igenom den, kollar på bilderna, och är klar efter 5 minuter. den är lite för flickig och poppig för min smak. för att vara 15 tycker jag den är barnslig.

Julia
Julia riktar sig till 12åringar, men ändå gillar jag Julia! Inte bara för det vackra namnet ;) haha, utan för att dom har alltid intervjuer med aktuella kändisar och skriver mkt om roliga test och tips, och kändisar och mode. tjej-tidning verkligen.

Glamour
Glamour prenumererade jag på för ca 1 månad sen, men slutade för mamma ville att jag helt plötsligt skulle betala den själv, haha. men jag gillar glamour. dom blandar allt möjligt i ett litet format för 35 kr. gillar dom långa intervjuerna och ''glamourama''-sidorna.

Frida
Frida är en sådan tidning som man blir glad av, tycker jag. när jag har köpt en frida-tidning skäms jag. jag tänker ''vilken fjortis-tidning'' men så öppnar jag första sidan och jag blir bara så glad av alla färger och nya kändisnyheter. jag gillar frida, den är rolig.

JAPSI
JAPSI är ju min absoulta favorittidning :) Min egna tidning! Nu blir jag genered och rörd och väldigt stolt. Jag och Ida gör allting själva i detta magasin som bjuder er på mode, kändisar och skönhet. jag måste ju säga att detta är favvotidningen eftersom jag bara skriver om sådant som jag själv gillar. musik, film, mkt roligt.. gå gärna in på www.japsi.blogg.se för att läsa om tidningen och se dagens kändisar! nytt varje dag och det är alltså hemsidan för tidningen JAPSI :)

Vilken är din favorittidning? :)

Kommentarer:
Postat av: idd

hah, ja :P


Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback