ashley och tankar om hösten..

79855-203
ibland känner jag bara ''fan, varför är kläder och utseende så jävla viktigt''? då tänker jag på laleh, min idol, som känner att musik och viktiga saker är mkt intressantare än kläder och smink och skit! men ibland när jag kanske köper en ny klänning och fixar till det lite i min garderob känner jag att jag älskar kläder. som jag sa förut så har jag väldigt dålig koll på mig själv, men dom flesta som känner mig tycker ju att jag är den där skvaller-prinsessan som älskar mode, skönhet och kändisar och kan allt om hur stjärnorna till exempel äter potatis! nej, men dom tror ju det.
jaja, det jag ville komma fram till är att nu när hösten är på G och stora koftor, benvärmare, stuprör, skinnjackor, baskar (min bruna åker fram igen :D:D:D), halsdukar och mysiga grejer kommer fram älskar jag kläder. på sommaren har jag en stil med jättemkt färger och shorts och klänningar, och på hösten går jag in i en svart period där laleh och en tjej som heter anna blir mina stilförebilder. konstigt nog.
jaja, på bilden där uppe ser ni söta ashley olsen. jag älskar hennes skinnjacka, hon har haft den ett antal ggr på bilder men här tycker jag hon är som finast i den. alla köper ju skinnjackor hej vilt och jag lyckas aldrig hitta ågon som passar mig riktigt bra. dessutom ska ida köpa en och vi är ju med varandra typ varje minut så då kanske det blir lite ''lol'' att gå runt i samma jacka. eller jag vet inte, eller aa, det kanske inte är min stil bara. vet inte.

här har ashley kläder som jag tycker är jättecoola!- på henne. såklart. tror ni en 172 cm tjej som jag skulle kunna vingla omkring i vinröda platåskor i skolans smutsiga korridorer. nej,nej,nej, blir svaret. jag kan absolut inte ha sånt, men det blir så snyggt på ashley. för hon är ju modegalen och är bara 160 cm, så det blir fint. stuprören skulle jag kunna ha, men hål på byxorna är inte riktigt min grej. västen och skjortan är också fin, men inte riktigt jag.
alltså: outfiten är VÄLDIGT ashley, och VÄLDIGT inte julia!
79855-202
här är 5 outfits från ashley. jag kan skriva lite om varje :) åh, älskar sånt här! :
1. denna bild har jag så mkt minnen ifrån. för det var när jag och ida hade ''gamla'' JAPSI (våran tidning) och vi skrev mcket om ashley och mary-kate. men själva outfiten tycker jag är sådär. kappan skymmer ju hela klänningen under!
2. åh, min favorit. enkel, vit klänning med en cool skinnajacka. need i say more? :)
3. den här har jag också mkt minnen ifrån. jag skrev en 4 sidor lång artikel om ash och mk's nya stil. här tyckte jag att ash var såååå himmmmla fin. med enkel, svart klänning och sotiga ögonen. just nu gillar jag klänningen, men sminket är väl sådär... gillar inte att hon öppnar upp ögonen så och plutar med läpparna :/
4. ashley bär en svart klänning.. elle rär det en kappa? jaja, i vilket fall tycker jag att den är sådär. coolt i alla fall att hon bär en röd väska till :)
5. ashleys frisyr är väl sådär (ahha som vanligt), men klänningen tycker jag bara är cool! hon är ju så kort och hon framhäver sina ben i denna. den är lite bullig över magen och man kan tro att en gravid människa bär den här, men på ashley är den ju jättefin. loubotin-skor till det.

lite onödigt men var tvungen att lägga in. visst är chloe sevigny lik ashley här? ja, det är chole inte ashley på bilden. sån där knut på huvudet och dom solglasögonen brukar ju ashley ha :)

här är ''gamla'' mk och ash. jag gillar gamla mkt bättre! det är så mkt minnen. eller kanske bara för att jag älskade dom och köpte filmer och allt med dom. jag köpte även en kalender med dom, där denna bild är med i. jag använde kalendern mkt i början, men då gick jag i 6an o tyckte det var töntigt med en mk o ash-kalender, så jag bytte haha :). men här tycker jag dom är väldigt fina. inte så där plastiga med plutiga munnar och sånt. och dessutom har dom en lagom cool stil, med inte så många häx-kläder. nej.. frisyrerna är också finare här tycker jag.
 
 

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Riktigt fina bilder du har hittat på Ashley =)
Är inte längre ett lika stort fan av Olsen twins, kan dock inte slita ner bilden jag har på dem hängandes på garderoben.


Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback