dagens outift

79855-80679855-80579855-807
Dagens Outfit:
Tröja, H&M, vet ej pris
T-shirt, present
Jeans, köpt från Simon (Cheap Monday, ja, jag har killbyxor!!!:P)
Sjal, från Thailand
Halsband, från Salem Al Fakirs konsert.


Dåliga bilder idag igen för kameran är inte hemma!!! får panik snart!!!!! Men dom första och sista bilderna tog jag inte med mening. Ställde kameran och tryckte på knappen för jag trodde jag hade tagit på Självutlösaren, men nehepp! BTW ser det ut som jag bröstar upp mig av någon anledning, varför ser det ut så? Ja, inga lyckade bilder någon av dom idag då.

Jag & Ida har fått ''jobb'' igen på Remember Me, ska i och för sig bara jobba denna vecka  men det får man lite för så man kan ha långa fikadagar och göteborg-resor sen! :) Ska ta halvbussen och nu svettas jag ihjäl av min varma sjal så nu får jag dra mig!

Glöm inte Guldbaggegalan ikväll 20.00. Och jag hoppas som varje år att Persbrandt ska få pris, jag älskar den snubben. Har han gjort några filmer detta året? Orkar inte tänka på det nu. Jaja, ha det bra vänner.

kärlek /julll

Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback