dagens outfit!

79855-803
79855-802
79855-801
79855-800
Haha bra bild och såå på den sista! Usch, vad dålig den andra kameran är men jag kan bara använda den när jag ska ta bilder på helkropps för den nya kameran går inte att ställa så, och folk tar inte kort på mig heller så ja .. :)

Dagens Outfit:
T-shirt, H&M, 49:50 kr
Sjal, från Bankok i Thailand
Byxor, Vero Moda, 399 kr
Örhängen, från Bankok i Thailand
Armband, från Ao Nang i Thailand
Skor, Skopunkten, 99 kr

Ja, det var väl kul för jag har väl inte lagt in Dagens Outfit på hur länge som helst! Jaja :)
Idag har jag & Ida vart o fikat på stan och kikat lite. Sedan kom jag hem och det blev tacos, Let's Dance och P3 Guldgalan med mamma o mormor! FAN ATT INTE SALEM AL FAKIR VANN BÄSTA MANLIGA! Han är så jävla grym, men han måste vinna bästa liveakt :)

Imorn blir det NIF-möte, Christoffer Hiding på Överby (<3<3<3<3<3<3) och dans! Och sedan mys med Joss på kvällen med OC. Fullbokad dag! :)

Pusshej!



Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback