<333

79855-816
Hej hopp!
Nu har jag vart iväg och köpt mobil! Det blev en K810i- min nya bebis! Det där lät verkligen ''fashionista-köper-ny-väska-och-kallar-den-sin-egna-nya-lilla-bebis-sak'' men jag känner att jag måste ha en mobil jag trivs med och tycker om för jag har aldrig mobilen i skolan, varför ha den där? Jag glömmer den säkert + att min kamera är skitkass men min nya mobbbbbb har 3.2 megapixels så jag är nöjd :) Nu blir det mycket bilder i skolan! Tog därför en dagens outfit när jag kom hem men nu ligger den och laddar sig. Haha.
79855-81879855-817
Dagens Outift:
Klänning, H&M, typ .. 149 kr?
Tröja, Gina Tricot, 199 kr
Leggings, vet ej pris

Klänningen är dock inte så kort som den ser ut, har väl åkt upp eller något! Idag ska jag bara chilla men känner att jag mååååste plugga til jävla fitt-prov i historia!! jag fattar inte detta med andra världskriget. eller jag fattar det med pearl harbror & det är för att jag har kollat på den filmen! Ååh, fan. men jag har imorn o på onsdag på mig också så idag kanske jag bara kan softa? ;););)

Sitter & lyssnar på the one and only Christoffer Hiding- så underbar, släpp skiva nu älskling! pussipuss!

love
jull


Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback