Osynliga råtthål!


Laleh-
Invisible
Översättning:

Jag håller på att förlora mitt förtroende (förlora det inte!)
Jag håller på att försöka igen (låt dig inte falla!)
Jag fortsätter att ta skulden (ta den inte!)
Jag kan inte ta bort den (det är inte ditt fel!)
Du kanske inte vet vad jag menar (förlora det inte!)
Men du vet vad jag tror på (låt dig inte falla!)
Jag kan inte ge dig någon anledning (ta det inte!)
Jag säger bara för att

Osynliga råtthål
Osynliga!
Du kan inte fånga dom
Skulden är osynlig
Osynlig så du kan inte fånga den!

Dom fortsätter att gå iväg (du har det!)
Jag kan inte hjälpa att jag är rädd (du är tillräckligt stark!)
Ge mig kraft att slåss (du har det!)
Åh, jag önskar att vi kunde försöka (du har det!)

Jag fortsätter att spela min roll
Allt jag vet är min sång
Allt jag försöker säga är
att jag kan inte leva som dom!
jag kan inte leva som dom!

(och när jag fortsätter spela och när jag spelar faller allt igenom, allt är i kontroll)

Vem gör det inte och vem bryr sig?

Underbar lååååt! <3




Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback