HAHAHAHAHA

Ja, jag började skratta när jag fick svar från en fotograf på Moore! Hahaha, så här skrev han:
''Hej Julia, 
Om du vill få ett bra betyg på din uppsats, så rekommenderar jag dig att välja ett ämne där du kan vara mer objektiv i ditt arbete.  Jag är övertygad om att inte många skulle lyfta ett finger för svara på ditt mail, där du praktiskt taget vräker ur dig din motsättning för arbetet som vi gör. 
Vill du göra ett nytt försök, som är mer subjektivt, så är du alltid välkommen att maila tillbaka. 
Med vänliga hälsningar,  Joakim''

HAHAHAHA, jag skrev tillbaka nyss:
''Kan hända att jag gör men om du nu är så feg att inte våga svara på mina frågor så kan jag kontakta min lärare! Jag var tvungen att skriva frågor till tex tidningar för att få bra beyg på denna uppsats (kan inte ändra ämne nu) så det vore trevlig om du åtminstone hade något försvar och kunde svara!''

Herregud, har han inget försvar människa? Antingen är han en jävlig dryg människa eller så har han bara inget att svara! Han vill säkert bara gotta sig i nakna tjejer. Jag frågade nämligen massa frågr om retuschering och varför dom bara har nakna tjejer på omslag, men nehepp, det vill inte han svara på!

Ikväll blir det mys med Ida igen :) Känns som det är mkt film nu! Och det är mysigt, nu när det blivit snö och slask och allt. Bort till ICA och köpa godis och sen hem och kolla The Holiday :)

Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback