Du vet att jag inte är bra!

'
Amy Winehouse - You know i'm no good
Översättning:

Möter dig nere vid baren och jag hörde
Dina uppkavlade ärmar och din dödskalle-t-shirt
Du säger ''Vad gjorde du med honom idag?''
och kastar ut mig som om jag var Tangqueray

För du min polare, min kille
Grabba tag i min hand och flyg
Vid tiden jag är ute
kastar du ner män som Roger Moore

Jag lurade mig själv
som jag visste att jag skulle göra
Jag sa till dig att jag hade bekymmer
Du vet att jag inte är bra

På övervåningen i min säng med mitt ex
Han är i mig men jag kan inte roas
Tänker på dig i de sista plågorna
Det är nu min klocka ringer

Springer ut för att träffa .. (ingen aning! chips och pitter? hur översätter man?)
Du säger att vi gifter oss för du är inte bitter
Det blir ingenting mer med honom länge
Jag grät över dig på köksgolvet

Jag lurade mig själv
som jag visste att jag skulle göra
Jag sa till dig att jag hade bekymmer
Du vet att jag inte är bra

Kärt återseende, Jamaica och Spanien
Vi är som vi var igen
Jag är i badkaret, du vid handfatet
Slickar dina läppar medan jag blöter mina fötter

Sedan gör du det där som bränns
Min mage stannar, ja, och mina inälvor gungar
Du rycker på axlarna och det är det värsta
Vem stack egentligen in kniven först?

Jag lurade mig själv
som jag visste att jag skulle göra
Jag sa till dig att jag hade bekymmer
Du vet att jag inte är bra

Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback