DANS

Hej hopp!
Sitter och längtar tillbaka till konserterna med Laleh och lyssnar på youtube. Hon är helt otrolig den tjejen.<3

Idag ska vi på dans, snarare snart! Jag, Ida och Linda tar bussen ner vid halv, ska sticka iväg och möta Linda lite tidigare. Jag börjar på hennes streetdance idag :) Och Ida ska kolla idag!

Jag känner för att översätta, så jag översätter Forgive but not forget, med Laleh:


Kanske träffar sig senare
Kanske möter upp dig sen, nu
Nu är det komplicerat
Jag har psykiskt försvar

Jag hoppas mitt hjärta är motståndsbart
Din kritik begär dig
Om du puttar undan mitt skydd
smittar du mig

Förlåta men inte glömma
Låt oss börja om, låt oss ångra
Låt oss förlåta att vi inte försökte,
Låt oss börja bråket inom oss

Alla håller på att falla (ner, killen)
där du går
Alla är ingenting
Alla ligger på golvet (Hallå, vakna!)
Men jag gillar det, gillar det
Men jag gillar det, älskar det
Men jag gillar det, gillar det
Säg mig, gillar du mig också?

Förlåta men inte glömma
Låt oss börja om, låt oss ångra
Låt oss förlåta att vi inte försökte,
Låt oss börja bråket inom oss

Kom igen, håll mig, håll mig
Kom igen, håll mig, håll mig ..

Kärlek!!!!!


Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback