NEEEEEJ! :(:(:(:(:(:(:(


Kramis. Chris och Amanda kramas gråtandes efteråt

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!
FAN I HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MIN ÄLSKLINGSBUBBE CHRISTOFFER HIDING ÅKTE UT! FANPISSSKIT!!!
Ååh, jag började gråta, och alla började ju gråta och kollade ni på tv400 efter? Där var programledarna och ALLA chockade och grät och kunde typ inte prata. Jag har kollati n aftonbladet.se och tv4.se och alla liksom bara ''VA? ÅKTE CHRISTOFFER?''. Fatta vad dumma i huvudet ni är, svenska folket! Ni fattar inte vad musik är! Man står inte på en jävla scen med en jävla mick i handen och ska se fräck ut och ha dom snyggaste byxorna! Man har en mick i handen för att man SKA SJUNGA! Det kan han ju! Han sjunger ju för fan bäst! Och om ni nu är så utseendefixerade; HAN ÄR SNYGGAST I HELA SVERIGE!!!!
Ååh, vad jag älskar Chris och kommer alltid göra, han sjunger som en gud för mig .. jag älskar i alla fall dig <3

Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback