dagens randiga.

79855-742
Klänning, H&M, 149 kr
Strumpbyxor, Ullared, 39 kr
Strumpor, Scorett, 99 kr

Ja, det var dagens tråkiga. Fick hålla upp handduken så den inte skulle hänga för mitt ansikte om ni undrar varför jag håller den där posen ;) Haha.

Nej, nu får jag sticka.



Det cpade imorse när jag skulle lägga in så nu får jag lägga in :) Haha. Fick VG- på teknikprovet men jag ligger på VG i teknik :) yeaaaaah! Ska läsa kemi & spanska idag, och nu ska jag börja på svenskarecensionen!

kramhej :)

ps. gå gärna in på min nya hemsida www.nogg.se/julll

Kommentarer:
Postat av: l&l

snygg outfit :)

Postat av: L I S A

haha, gillade posen :]

2007-11-19 @ 18:42:11
URL: http://lisaplace.blogg.se

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback