dagens klipp!


Usch, vad jag är dålig på att blogga som det så fint heter.
Men jag har prov imorn,
och jag har haft ''fullt upp'' denna vecka. Oj, vad det där lät självupptaget och lite töntigt, men det är vad jag har vart.
Laleh har skrivit en låt Snö som ska vara med i Arn-filmen :):):):):):) Så kul! Hon är kompositör och spelar låten med en orkester från London. Åh, jag är så glad för hennes skull! :)

Jaja.. dagens klipp är med Jennifer Hudson. Jag gillar inte låten speciellt mycket, men hennes röst väger över. Heliga kvinna vilken röst! Så klar, så kraftfull, så soulig ..
Hoppas det kommer en skiva med den tjejen snart!
Också är hon så himla vacker. Hon passar verkligen i rakt hår!

Nu ska jag upp och äta, duscha och sedan plugga lite mer fysik :(

/jull

Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback