dagens halloweeniska.

79855-722

Dagens (Kvällens) Outfit:
Klänning, H&M, 349 kr
Leggings, ICA
Nagellack, Isadora, 60 kr

Åh, Idag har pappa haft datorn i 5 timmar typ så nu äntligen får jag ägna lite tid åt den här :) Idag har jag inte gjort ett piss. Typ kollat på High Chaparall, lockat håret & ätit lite glass. Börjar bli redigt hungrig nu men ska ju bort till familjen Björkenstam ikväll så man får la alltid nåt gött :) jag ska möööööla i maten!

Har jag inte en passande outfit idag när det är Halloween och allt? Svart & Orange. Jag lovar, jag tänkte verkligen inte på det. Jag ville ha en klänning, som jag alltid har, men alla som var rena har jag hela tiden så jag tog denna klänningen, som egentligen är en sommarklänning, med ett par tights och det blir orange-svart tillsammans med naglarna och riktigt coolt! :) Haha  men men ..

ni får ha en bra halloween-evening! Vad ska ni göra?

puss & kram
jull


Kommentarer:
Postat av: agisa

kommer dansdöttrarna snart :D?

annars var din outfit jätte fin :)

Postat av: Alicia

Häftig färg på klänningen!

2007-11-04 @ 17:52:30
URL: http://glasskiwii.blogg.se

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback