LISTA

Ditt namn: julia
Längd: ca 171 cm
Spelar du något instrument: fått frågan förut o jag skriver gitarr, fast ja typ inte kan nånting :)
Vem är snyggast: ååååh.. hmm.. får nog bli.. heath ledger.. nej men alla manliga snyggingar i h-wood o massa man känner eller vet om.. alla är snygga!
Vem vet mest om dig: probably Ida. @--)))----
Vad vill du ha just nu: en kille o en hund.. o inte huvudvärk :/
Vilka sjukdomar har du: no one.
Fobier: höjder! åh usch

Känner du en snygg kille:.SÅKLART(L)
Har du körkort:  nej det har jag inte.
Åsikt om jultomten: så mysig .. man har verkligen minnen från jul o julafton.. farfar kan inte läsa så han får hämta massa konstiga  gubbar som han tvingar vara jultomte.. hehe ja ..
Vill du gifta dig: ja det vill jag nog.. fast det är inte så viktigt med det tycker jag.. bara man hittar någon man älskar så spelar giftemål ingen roll.. tycker jag iaf.
Tycker du att du är attraktiv: nej usch
Din hårfärg och frisyr: ljus, mörk,. brun, guld, nånting.. just nu har jag det uppsatt i en bulle.. (känner).. ja en bulle.
Skolväska just nu: ingen! försvann i hemkunskapen..

Har du glasögon: ja, eller inte på mig nu o typ aldrig men på kvällen ibland. (har linser)
Hur ser din plånbok ut: röd glansig- ny!:D
Favorittv-program: hey baberiba, oc, top model, du är vad du äter, jag älskar program som jag själv hatar. ''du är vad du äter''- jag behöver gå UPP i vikt, inte NER. ''Top model''- hatar modeller o massa skit... ''OC''- bara lyx o glamour bajs.. hey baberiba är som jag- humor.
När ska du festa nästa gång: haha ja du. det får vi se..
Vad köpte du senast: hmm.. en dvd-box med drew barrymore :)
Hur mycket pengar har du: just nu ganska mkt för att vara mig (Y)
Hur svarar du i telefonen hemma: ''Hej, det är Julia.''
Senast kramat: hmmmm...om inte Ida har fått en slarvig kram i skolan idag så var det mormor i går kväll.
Vem sov du hos senast: hmmm... ida tror jag.. längesen.. oj .
Stjärntecken: skorpion :D
Ögonfärg: blå.

Kroppsform: rak o smal o lång o könstig!
Kall favoritdricka: coca cola :) eller juice.
Varm favoritdricka: hmm.. kanske vam oboy?
Alkoholhaltig favoritdricka: dricker inte sånt men förmodligen cider för att det andra är itne så gott.
Säger ofta: ''han ba''. ''typ'' , ''så här'', ''liksom'', ''asså?'', ''mm''..
Saknar du någon: jag saknar alla i hela mitt liv. ingen är hemma o ja bara sitter här.. :(:(:(:(
Du fikade senast: hmm.. typ igår eller nja vet inte om det räknas.. i lördags,.. vet inte..

Hur känner du dig nu: trött o grining o hungrig o jävlig ont i hvudet/ögonen.
Kan du laga mat: näst intill!
Vad pluggar du:  all möjlig skit... fast njust nu ingen! sommarlov om 2 veckor :)
Vad tycker du om fötter: dom är vackra på sitt sätt : )
Är du smart: ja, alla är smarta på sitt sätt.. man kan vara smart på att.. skriva på datorn? det krävas 10 IQ för att öppna en dörr :) det ni!
Snarkar du: nej.
Är du aktiv i skolan: hoppas! eller ja, i vissa ämnen :D
Har du homofobi: vad är det?
När och varför grät du senast: i lördags för att ... nej kan inte säga.. :)


Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback