SP Comeback!

79855-771
Jag har alltid varit ett stort fan av Spice Girls. Jag älskade dom! Och jag kan inte låta bli att sitta här och få lite nostalgi när jag ser deras comeback-konserter på youtube. Jag fick faktiskt tårar och jag rös i hela kroppen. Deras låtar håller ju faktiskt! De är ju bra, även fast det är sorgligt att dom inte kan sjunga nu, förutom Mel C typ. De mimar, och Victoria bryr sig bara om sina kläder, hon kan verkligen inte dansa! Mel B är ju coolast :) Lite Beyoncé över henne ibland, men hon är dock mkt coolare i sin stil! Plus att de faktiskt sjunger covers också! Jah hörde att de sjöng Can't stop til' you get enough av Michael Jackson, Celebration av Kool and the Gang och That's the way med .. vad heter dom nu då? Jaja, i alla fall lite discolåtar :) Väldigt bra var det och de bjuder ju på mycket show!
Vad tycks om Spice Girls?

Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback