Dagens slappa

79855-78479855-78579855-78779855-786
Dagens Oufit:
Leggings, Ullared, 39 kr
Linne, gammalt från JC
Benvärmare, H&M, 39 kr

Idag har det vart en slappig dag! Skulle åkt till stan med Evelina men eftersom hon inte var hemma och inte hörde av sig så blev det inget med det! Kollade Sex and the city och sedan vid 3-tiden åkte jag och mamma till mormor! Då hände världens äkcligaste grej; när vi skulle åka in på parkeringen stod det en man där och lade sig på vägen framför bilen som om att han ville ta självmord och att vi skulle köra över honom! Sedan sprang han fram och tillbaka hela tiden från sitt hus till parkeringen. Han hade tydligen också frågat mormor om han kunde låna 100 kr häromdagen. USCH!

Jaja, ikväll ska Ida komma hit. Vi ska kolla på film och så där!
Imorn ska vi till stan, ska köpa rouge, vattenfast mascara och ett par shorts tror jag :)

Spår som rullar: Big Mountain- Baby, i love your way

Kärlek till er

/jull



Kommentarer:
Postat av: emilina!

Yes, du har så rätt! Svenska låtarna gillar jag bäst, men dom på engelska är underbara också:)


Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback