Dagens JULL

79855-782
79855-783
Hej hopp!
Dagens Oufit blev jag lite sugen på att ta idag :)
Linne, Vero Moda, 89 kr
Kjol, julklapp för några år sedan, från Vero Moda tror jag
Strumpbyxor, ICA, 89 kr

Och världens snyggaste armband som blivit min lilla .. ja .. min lilla ögonsten :) Köpte väl den för 5 år sedan eller något med bokstäverna JULLAN som jag kallades då. Nu är mitt smeknamn JULL och jag bär det stolt på detta armband. Erkänn; coolt ju?

Hahah, jaja. Idag har jag vart med Evelina! Vi kollade på E!-kanalen och där var det True Hollywood Story om America's Next Top Model och så. Låg i hennes säng och skrattade och prata (missförstå mig inte). Vi hade sköj :)

Imorn blir det stan med Evelina, ska kolla på lite grejer :)

Nu laddar jag min Ipod och lyssnar på musik. Åh, gud, det är det bästa som finns. Jag älskar musik och jag älskar livet för på söndag ska jag till THAILAND! Kan ni tänka er detta?:

Åh vad jag kommer sola och må gött! Också ska jag äta hur mycket mat som helst och gå upp i vikt och bara bli såååå kurvig! NOT! Haha, kommer la inte få kurvs förrän jag är 30 eller nåt men ååh vad jag ska frossa och bara må gott!

Nu blir det nog Sex and the City med lite glass tror jag, längesen nu!

Kram på er där ute i kylan. Mys på, mys på.
Kärlek /jull

Kommentarer:
Postat av: Emi

Jaha! ÅH, men va roolig!
Bästa låt? Alla e juh bra på sitt vis men jag måste nog säga Storebror...Du då?


Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback