Test: Vem är du i Scrubs?

I min tidning har jag skrivit om karaktärerna i Scrubs och gjort ett test; Vem är du utav karaktärerna i Srcubs? Jag lägger in det här så kan du ju testa dig själv om du har lust och kolla vem du blev :) Lycka till!

1. Det har börjat en ny kille på din arbetsplats. Hur får du honom att känna sig välkommen?

a) Jag erbjuder mig att tvätta hans kläder varje dag.
b) Jag skämtar med honom lite glatt.
c) Jag bjuder honom på en bowling-match!
d) Jag får honom att känna sig som en i gänget, men är inte fjäskig.
e) Jag ger honom mycket att göra.

f) Jag säger ''Kul! Du jobbar med tjejerna antar jag''.


2. Din partner frågar vad ni ska göra på lördag, vad föreslår du?
a) Jag frågar om vi kan åka till någon park och studera alla knäppa människor.
b) Jag bjuder på en biljett till basketmatchen.
c) Åh, jag vet värsta balla stället där man kan klättra i berg och hoppa från höga höjder!
d) Jag bjuder på en romantisk middag.
e) Fäller en kommentar som ''Sorry, gullet, jag ska jobba.''
f) Jag kan inte, hahaha. Ska bjuda in killarna på lite öl.



3. Vad vill du helst göra på fritiden?

a) Prata med mig själv i spegeln och skämmas över det något outhärdligt.
b) Kolla på tv eller dansa loss med polarna!
c) Sporta, typ vattenpolo eller göra något galet!
d) Planera min framtid eller mysa med pojkvännen.
e) Vara för mig själv.

f) Jobba eller trakassera människor.



4. Din chef klagar på dig. Hur reagerar du?
a) Jag är van, bryr mig inte så mycket.
b) Försöker bättra mig och man lär sig av sina misstag!
c) Deppar ihop totalt och ringer min bästa kompis.
d) Frågar vad som är felet på dig.
e) Ingen klagar nånsin på mig!
f) Jag har respekt mot chefen, men jag vet att jag är mycket smartare ändå, moahaha.


5. Din kompis och du är ovänner. Han/hon säger: ''Jag litar inte på dig! Du är en stor skithög!'' Vad säger du?
a) ''Tack.''
b) ''Lugna ner dig nu, polarn.''
c) ''Förlåt. Jag är en fruktansvärd människa''
d) ''Så bra, för jag litar inte på dig heller!''
e) ''Bra, då var vi färdiga med varandra.''
d) ''Synd för dig. Jag behöver dig inte ändå, sweetie!''
6. Hur uppfattar folk dig?
a) En nörd? typ.
b) Cool och kul!
c) Lite smått galen, tror jag.
d) Kaxig, men snäll.
e) Chefen!
d) Gillar att jävlas med folk.


SVAR:

Flest A:

Du är mest lik J.D. Du är klumpig och en nörd och tål det mesta. Men du är van. Tänk på att man inte behöver vara poppis för att vara ''cool''!



Flest B:

Du är mest lik Turk. Du är för det mesta glad och sprallig och gillar att dansa och ha det kul. Dock också lite klumpig ibland, men du rockar på!


Flest C:

Du är mest lik Elliot. Du är lite crazy och gillar när det händer mycket. Du gillar att hänga med killar och sporta. Du är rolig och pratar mycket. Kul och klok!



Flest D:

Du är mest lik Carla. Du är en romantisk och snäll tjej, men kaxig ändå. Du står för dig själv och låter ingen trycka ner dig. Du gillar att mysa med din partner.



Flest E:

Du är mest lik Dr. Kelso. På din arbetsplats är du kungen (tror du i alla fall) och du gillar att hålla koll på saker. Du trycker ner folk, men är samtidigt glad.



Flest F:

Du är mest lik Dr. Perry Cox. Du är elak och tror alltid det sämsta om folk. Du gillar att jävlas med dom också och är ganska egoistisk.


Vem blev du mest lik? Stämmer det in på dig?


Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback