Inhandlat :)

79855-368
Hejsan :)
Kommit hem från Ullared. Eller vi kom hem typ halv 8, men ändå :) Har tagit kort på grejerna jag köpte. Det var jättekul! Köpte lite smått och gott. Kläderna på bilden är:
* Klänning, H&M, 149 kr.
* Leggins, Ullared, 39 kr.
* Benvärmare, H&m, 39 kr.
                                 

Här är då lite poser med kläderna från bilden där uppe.
                                  
Jag köpte ett par mjukisbyxor för ynka 69 kr. Sköna, dock lite tajta där uppe, men goa :)



Toffsar, ca 10 kr.
Nagellackborttagning, 9 kr.
Hårnålar, ca 10 kr.
Tuggummi, 2 för 10.
Leggings, 39 kr.
Benvärmare, H&M, 39 kr.
Neccessär, 34 kr.
   

Jag fick lite planscher från filmfestivalen. Dreamgirls och lite småplanscher med massa okända filmer. Haha, pappa sa ''dom kan du ha om du ska ha någon grej med dansen eller nåt!''.. hmm eller inte.
En klubba och choklad fick jag också. Också lite på vardagsrummet och på mig.

Nu sitter jag här och skriver artikel om Filip och Fredrik, lovelovelove! Och lyssnar på dom som sommarpatade <3 Hahahaha :)
Pusshej!



Kommentarer:

Tyck till!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-mail?:

URL:

Min åsikt:

Trackback